[Request] Poster FF for Intanr28

Omegot, gak percaya aku bikin tipe(?) happy fancy lagi._. kesannya kok impossible gitu yah aku berhasil bikin yang unyueh-unyueh._.V

love-in-london
Well, kenapa ukuran kanvasnya segitu? Soalnya Glace lupa masa T.T awalnya mau buat welcome poster, eh malah kelupaan dan bikin poster ini u.u
Adoh, itu Minho cakep banget *0* Krystal juga unyueh banget *0* Mereka memang pasangan serasi😀 kayak Glace dan Luhan #abaikan
Bedewe, maaf lama ya… kan aku enggak bilang bakal cepet, hehe… ._.V
Semoga kamu suka ya, hehe…(?)

TAKE OUT WITH FULL CREDIT FOR APPRECIATED ME, PLEASE!

Credit : Glace@warehouseoffanfictions.wp.com

4 responses to “[Request] Poster FF for Intanr28

Speak Out!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s